luni, 1 octombrie 2007

pensiile private =))

reclama radio: suna telefonu, raspunde robotul: "Salut, nu sunt acasa momentan asa ca lasa un mesaj si te sun eu mai tarziu" .. urmeaza mesajul: "Matei, sunt eu, Matei din viitor, te-am sunat sa-ti spun ca ai facut foarte bine alegand pensia privata cutare ca acum sunt batran si impotent da' am mai multe tipe decat proprietarul playboy!" (evident personalizata cu fanteziile mele personale, da' in esenta e tot aia :D). Sa intoarcem foaia, presupunand ca nu a ales bine pensia: "Ba Matei, sunt eu, Matei din viitor, cine dracu te-a pus sa alegi pensia privata cutare, ca acum in loc sa ma bucur de gagicile playboy, ma joc x si zero cu o batranica care matura pe jos cu tatele. Te rog, salveaza-ma de soarta asta crunta si alege pensia privata potrivita.
P.S: Blonda aia chiar are sifilis, renunta la idee." :)
Acum sunteti mai educati, o sa alegeti pensia potrivita
 si o sa va feriti de blonda cu sifilis, nu-i nevoie sa-mi multumiti. 
Cu placere! :D 

Niciun comentariu: