luni, 1 octombrie 2007

am hotarat sa-mi iau inima in dinti si sa lansez noua versiune mortal kombat - o versiune in care poti sa te ataci singur, ca se pare ca ma pricep la asta -... hmm... sa incepem cu storyline-ul: eroul jocului [eu - cu numele de cod "sub-ma'ta"] se afla in impas deoarece personajul negativ, o gnoama (femininul de la gnom banuiesc/sper) emo care citeste reviste cool girl si se imbraca
in hanorace cu floricele a pus stapanire pe
mintea lui sub-ma'ta. Din acest motiv eroul este atat de nauc incat tot ce poate sa faca este se atace singur cu diferite obiecte  
-gama armelor difera, in functie de imaginatia bolnava
 a fiecaruia -. 
Gameplay-ul inca ridica semne de intrebare, ma gandeam sa lansez
jocul pe un psp
cu touchscreen si scopul 
jocului sa fie acela de a lovi ecranul cu scalpul de cat mai mult ori intr-un interval foarte scurt de timp. Mai trebuie sa ma gandesc, inca n-am clarificat toate problemele.
Ah, era sa uit, epilogue-ul e simplu, sec, asa cum ar trebui sa fie sfarsitul oricarui joc: gnoama emoista isi taie venele cu dopul de coca-cola si moare intr-o imensa balta de sange, iar in jurul cadavrului iepurasi pufosi si cretinoizi fac o hora.
Ei bine, cam asta e, ma duc sa le prezint jocul celor de la Acclaim, urati-mi succes! :D

Niciun comentariu: