luni, 1 octombrie 2007

Hint

uneori o sa scriu despre primul lucru care imi vine in minte, nu ma intelegeti gresit, dar sunt seri cand ma plictisesc ingrozitor, mai ales atunci cand pica cablu si nu pot sa ma uit la minimax :( . Cum ziceam, scriu despre primul lucru care imi vine in minte asa ca o sa va povestesc care-i chestia cu blogu asta. Prima mea initiativa a fost sa fac
 un blog in care sa injur pe toata
lumea fara sa tin cont de nimic, apoi am realizat ca nu vreau sa fiu aruncat intr-o dubita neagra si sa ma trezesc undeva pe fundul dambovitei. Asa ca m-am reprofilat si am zis ca mai bine ii injur pe cei care ma enerveaza si nu sunt posesori de dubite negre. Toate bune si frumoase. Asa a aparut blogu asta, simplu si relativ penal. Noaptea asta e plicticoasa rau, ar trebui sa gasesc ceva mai bun de facut...

Niciun comentariu: