duminică, 30 septembrie 2007

poor poor me...

ce nu stiam si am aflat... am o gandire copilareasca (OMG-OMG-OMG de parca nu era evident :|)... incercati sa va imaginati urmatorul scenariu: eu stand la un amic acasa; caterinca, bataie de joc, aruncat cu oua in oamenii de pe strada, etc. ... brusc ne da (ii da, pe mess) o tipa melodia asta: 
In momentul in care a inceput ala cu oliver, noi ne-am prapadit de ras avand in minte un retardat mintal care invata sa-si silabiseasca numele (nu am vazut video, doar mp3). "And then he... fucked her all night !". In secunda urmatoare amandoi eram pe jos de ras, incercand sa nu murim de ras (spre fericirea tuturor, am reusit!). Imediat am inceput sa radem pe mess cu (nu "de") aia, iar ea ne-a spus ca se astepta la asta, ca "la gandirea noastra" nu putem sa percepem adevaratul sens al acestui mesaj divin trimis de cantaretii drogati din NYC.
Am pierdut eu ceva sau nu eram atent cand a avut loc revolutia pustoaicelor fara buletin, preluand initiativa asupra gandirii corecte, etice si alte porcarii sentimentale? De cand pana cand pot sa-mi lectureze mie fetite de 13 anisori despre gandirea mea porcoasa si tampa?
Gandirea mea e asa cum e si n-o sa ma critici tu, atat timp cat o sa te balbai cand cineva te intreaba seria si numarul buletinului.

Niciun comentariu: