vineri, 9 noiembrie 2007

Ma urc in autobuz, decolez si va fac cu mana part#2

Mp3'u - incarcat ; Camera - pregatita ; Hainele - aruncate prin ghiozdan ; Mancarea - hihi tin regim ^_^ ; Diriga care-i suparata pe mine - asteapta in autocar ; entuziasmul meu - dat disparut
Tre sa-mi revin, simt ca am intrat intr-o stare de visare din care nu ma mai trezesc. Nu pot sa-mi fac ce imi propun doar daca ma cert 10 minute cu piticul din capul meu (a devenit incapatanat, habar n-are ca-l asteapta o dubita neagra in fata usii).
Daca scap cu bine din excursia asta, o sa vedeti un post nou duminica seara sau cel tarziu luni dimineata, iar daca mesajul intarzie sa apara puteti sa trageti singuri concluzia faptelor (si apoi sa va sinucideti fiindca nu puteti trai fara blogul meu)
Pentru binele poporului sper sa supravietuiesc, daca nu, macar se alege Romania cu un eveniment demn de discutat - sinuciderea in masa.

Niciun comentariu: