marți, 6 noiembrie 2007

Dupa 4(patru) posturi in care m-am folosit de genialul youtube, simt ca am renuntat intr-o oarecare masura la acest blog, uitand sa adaug ce era mai important, adica diversitatea.
Incerc sa mentin blogul in viata, desi am inceput sa raman fara metode de resuscitare. Chiar si asa, ziua de azi a fost bestiala: intre ora de psihologiei a lu Floricica si ora dirigii a avut loc celebra prabusire a unui coleg (caderea din eden cum imi place mie sa-i zic). Oricat de nesimtit as parea acum, sper sa priceapa ca totul se intampla cu un rost si uneori D-zeu te da cu curu' de pamant, la propriu. Poate in felul asta o sa revina cu picioarele pe pamant. Mi-am amintit (mi-a fost amintit) pixul cu inscriptia "born 2b a sex machine".
Atat pentru seara asta, ma duc sa ma joc pe wii.

Niciun comentariu: