duminică, 13 ianuarie 2008

Anul nou, Craciunul, Istanbul, Azuga, tezele

nicidecum in ordine cronologica, ci mai degraba dupa ierarhia interesului personal. As spune multe despre anul nou, doar ca pana la 2-3 m'am chinuit sa ma imbat si dupa aia am creat o pasiune inflacarata pentru vanzatoarea de ziare, apoi am ajuns sa fac misto de oamenii din autobuz... pana la urma un an nou reusit, marcat doar de sechelele terorismului si aglomeratiei din Istanbul. Craciunul l'am petrecut la turci si asaltat de vanzatorii din bazar care ma "pescuiau" cu singura replica pe care o stiai in romana : "ce faci?bine.popescu.lucescu.hagi" (spusa ca atare). Hagia Sofia / Topkapi m'au lasat cu gura cascata... am vazut sabia lui stefan cel mare, care era surprinzator de .... mica (arata ca o scobitoare supradimensionata).
Azuga, schi. in 3 zile am reusit sa cobor toata partia Sorica, mandria mea de'o viata (am si diploma !!!!!!!!!!!).
tezele au fost teze, grele si usoare, simple si stresante, lungi si scurte, copiate si suflate :P .

Niciun comentariu: